ninnitonttu.jpg

Terve!
Olen Ninni-tonttu. Olen asunut täällä Tuusulassa kymmenen vuotta. Tämä blogijoulukalenterin tekeminen on minulle jo siis hyvin tuttua, sillä tämänvuotinen on yhdestoista, jossa olen mukana.

Minusta on mukavaa olla mukana jouluvalmisteluissa, sillä vaikka monet asiat toistuvatkin joka vuosi perinteisesti, niin aina on mukana myös uutta. Joulu ei kyllästytä minua ikinä, kuten ei talon isointa tonttuakaan. Me rakastamme joulua ja erityisesti sen odottamista.

Onkin jännittävää nähdä, mitä uutta keksimme täksi jouluksi, sillä taidamme olla aika spontaaneita kaikki.

ninnitonttu2.jpg

Arvatkaapa mitä! Tuo vihreäkuvioinen pussukka on Ison tontun käsityöpussi, ja se on tänään lähdössä illalla Lyylin kahvilan neulepiiriin. Minä haluan mennä sinne mukaan ja siksi pidän pussista kiinni koko päivän, että varmistan pääsyni. Haluan nähdä itsekin sen kahvilan luovasti koristellun joulukuusen, josta Iso tonttu oli eilen ottanut kuvia.

 

pallot.jpgpallot2.jpg

Kuka määrää, että pallojen pitäisi olla ympäri kuusta, kun ne voi sijoittaa näinkin. :)

Hauskaa, ainakin minusta! :)

kuusi.jpg

Iltaa ja muutamien tuttujen neulepiiriläisten tapaamista odottaen

- Ninni