1284491952_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Miten ihmeessä nyt on voinut kulua jo kaksi kuukautta vuorotteluvapaavuodestani!

Joka päivälle on riittänyt yllin kyllin tekemistä, eikä aika tule ollenkaan pitkäksi, päinvastoin. Kaikki nämä touhuni olen tehnyt yleensä työpäivien jatkona, joten tämä ylellisyys saada puuhailla rauhassa omaan tahtiin, tuo toivottavasti myös tasoa. Yhdistysasioiden hoitaminen vaatii paljon, mutta antaakin paljon, ja nyt olen voinut keskittyä niihinkin enemmän. Kotityöt voi ajoittaa myös omaan aikatauluunsa sujuvasti, eikä enää tarvitse suorittaa sunnuntaisin, kuten aiemmin olen tehnyt (kun lauantaisin olin viikon töistä liian väsynyt). Iltakokouksissakin jaksaa nyt skarpata.

Levolle ja omille harrastuksillekin on jäänyt riittävästi aikaa. Ja mikä ihaninta, nyt on aikaa tavata myös ystäviä aikaisempaa useammin, joskin siihen pitäisi uhrata vieläkin enemmän aikaa.

Olin ajatellut Lapin reissua tähän loka-marraskuun vaihteeseen, mutta aina joku "rotta" täyttää kokouskalenteriani niin, ettei matkaan jäänytkään tilaa. Siksi varasin kahdeksi viikoksi kirppispöydän, joten ainakin jotain tavaroita saan pois nurkista pyörimästä. Edistystä sekin!

Jouluntulo on myös lähellä. Ettei vain tulisi kiire? - Valmiina ei ole vielä kortin korttia, vaikka niin suunnittelin niitä tekeväni, myyntiinkin. No, onhan tässä vielä muutama ilta aikaa. :D