Tämä päivä tuo muutoksia elämäämme.

leevi%2017v.jpg

Odotettavissahan tämä on ollut jo jonkin aikaa
Leevi 17 v 9 kk


"Jos niin käy, että minusta
tulee hauras ja heikko
ja kivut häiritsevät untani
Niin sinun on tehtävä mitä
on tehtävä.
Sillä viimeistä matkaa ei
kukaan ole estävä.

Sinä tulet surulliseksi - minä
ymmärrän.
Älä anna surusi estää sinua.
Sillä tänä päivänä, enemmän
kuin koskaan ennen,
Rakkautesi ja ystävyytesi
punnitaan.

Meillä on ollut niin monta
hyvää vuotta,
tulevaa ei kannata surra.
Et haluaisi minun kärsivän,
Kun aika koittaa, anna minun
mennä.

Vie minut sinne missä he
auttavat minua,
mutta pysy luonani loppuun.
Ja pidä minua lujasti ja
puhu minulle,
kunnes silmäni ovat
sulkeutuneet.

Tiedän, että aikanaan,
sinäkin huomaat,
että se on ystävyyttä, jota
minulle osoitat.
Vaikka häntäni on viimeisen
kerran heilahtanut,
niin kivulta ja
kärsimykseltä olen
säästynyt.

Älä sure sitä, että sen
täytyy olla sinä,
jonka täytyy tehdä päätös.
Olemme olleet niin
läheisiä-me kaksi näinä
vuosina,
älä anna sydämesi turhaan
itkeä."
(- Netin syövereistä löytynyt teksti)