kangaspaloja.jpg

Tunnustan olevani varsinainen hamsteri. Minulla on jemmassa kaikenlaista, ja kaiken varalta, jos vaikka joskus tarvitsee. Olen ilmeisesti hyvin opetettu pula-ajan kasvatti, mutta ainakin pula-ajan kokeneiden vanhempien jälkeläinen. 

Jo lapsuudestani saakka olen säästellyt mm. kauniita karkki- ja lahjapapereita askarteluihini. Lankoja ja kankaitakin olen marinoinut kaapissa jopa vuosikymmeniä. Nyt sitten on vakaa aikomus tässä eläkeläisenä saada varastojeni kätköistä langat ja kankaat, sekä paperikasat hyötykäyttöön. Lankavarastoni onkin kiitettävästi vähentynyt, mutta kangas- ja askarteluvarastot vielä pursuavat tarvikkeista.
Ajatuksissa on ollut seuraavaksi tehdä kortteja ja ommella erilaisia kangaskasseja ja -pussukoita, mutta ... ajatuksentasolla ne toistaiseksi ovat pysytelleet. Vieläkään minulla ei ole työpöytää, jolle saisin levittää kaikki tarvikkeeni niin, että ne saisivat olla siinä rauhassa koko ajan.

 

https://ruusuperhonen.vuodatus.net/lue/2018/10/marraskuun-neulekuvahaaste