viikottain%20pikkulogo.jpg

Vuorossa sana: CD-SOITIN

Jännäsin etukäteen, mikä sana tulisi C-kirjaimen kohdalle. Enpä muuten osannut arvata oikein. 

Cd-soitin on itselleni tuttu kapine lähinnä työni kautta; kotona sellainen ei ole käytössä. CD-levyjä minulla sensijaan on runsaasti, sillä olen hankkinut niitä menneinä vuosina työkäyttöön. Pääasiassa levyni sisältävät monipuolista lastenmusiikkia ja klassista. Ulkomaanmatkoiltani olen myös tuonut mukanani aina ko. maan musiikkia. 

Musiikki on minulle läheistä, ja lasten kanssa toimiessani se oli yksi keskeisistä opetusmetodeistani. CD-levyt ja kasetit olivat siinä hyvänä apuna.  

Vaikka useimmista hankkimistani työjutuista olenkin luopunut, lahjoittamalla tai myymällä eteenpäin, nämä CD-levyt ovat pysyneet tiukasti hyllyssäni. En näköjään osaa niistä luopua, vaikka en enää niitä tarvitsekaan. Vanhassa tietokoneessani on mahdollisuus soittaa CD-levyjä, mutta eipä sitä enää tule käytettyä. 

Kun haluan kuunnella musiikkia, laitan radion auki. Classic-radion tarjoama musiikki riittää minulle hyvin.